jälle mina


Mul on mingi viis lõpetamata postitust mida ma tahaks millalgi avaldada, aga selle asemel, et need lõpuni kirjutada võiks võtta ju täiesti uue ja alustada otsast. Võiksin iseenesest vahepeal mõne pooleli oleva tegevuse ka ära lõpetada, aga ei no milleks.

Põhimõtteliselt, etteaimatavalt läks nii, et uurimistöö jäi ikka kevadesse. Suur šokk seal. Oh well, oh well möödas, läinud, tehtud, mida iganes, tegelen sellega siis kui aeg kätte jõuab. Aga see kevad on viimane aeg ka, kui ma nüüd tehtud ei saa, siis vägivald enese vastu. Kaks liitrit jäätist ja ma peaks paar päeva kenasti maas olema, laktoositalumatus pole naljaasi lapsed. Natuke on naljakas tegelikult - kujutage ette, miljoneid aastaid evolutsiooni ja lõpuks on meil homo sapiens, aga plot twist natuke piima ja mees maas. See selleks.

Ma üritan pooleli olevad postitused aasta lõpuks ära kirjutada ja avaldada, sest new year, new me ja kõike seda jama. Okei, tegelikult tahaks lihtsalt literaalselt puhtalt lehelt alustada ja mind natuke segab see, kui mustandite kaustas on peaaegu 25 postituse-laadset toodangut. Rääkimata veel teisest blogist, mida ma põhimõtteliselt ainult arhiivina alles hoian. Konkreetselt ligi seitsme aasta jagu eksistentsiaalset ängsti, millest ei julge ridagi kustutada. Kohati on isegi natuke šokeeriv, et kõik polegi hullumeelse halisemine, vaid legitiimset ühiskonnakriitikat ja enamvähem järgitavaid mõttekäike. Ja kõrvalmärkusena, miks keegi mulle ei öelnud, et täiskasvanuks saades on järsku kõigest täiesti ükskõik? Võibolla - okei ilmselt - see minu teema, aga ma võiks vanduda, et teismelisena oli mul poole rohkem huvisid, ambitsioone, mõtteid ja arvamusi. Ma ei suutnud kunagi aru saada kuidas nii paljud täiskasvanud käisid ringi saab-mis-saab-suhtumisega ja ei üritanudki midagi enda ümber parandada. Nüüd saan suurepäraselt aru, ka mina leian, et kõik on sitt ja mõttetu on midagi paremat loota, sest inimesed on mölakad, eriti need kes suuri otsuseid langetavad.

Nojah okei siis.

Rong hakkab sihtkohta jõudma, seega tõmban oma mõttelõnga kokku. Võibolla peaks uurimistööd ka nii kirjutama kuskil kust mitu tundi väljapääsu pole. Aitaks ehk.

Kommentaarid