06/01/2021

 

Mu naabril on kombeks räigelt kõva bassiga muusikat lasta. Kõlab legitiimselt nagu vaibakloppimine aga on stereoids. Üldiselt ma pole endast väljas, sest ta teeb seda päeval ja siiani kõige varem, millal ma tähele olen pannud vähemalt, kell 12. Aga ikkagi on mul nii palju küsimusi. Või noh, peamiselt üks ja see on kas ta käib tööl? Sest iga kord, kui mul on vaba päev, kuulen ma teda vähemalt korra ja ma väga kahtlen, et meil on täpselt sama töögraafik. Liiga palju ei julge vinguda, sest ta ei mängi muusikat öösel hilja ega hommikul vara ja see on minu jaoks juba piisavalt hea, aga täna on see kestnud juba kolm tundi ja ma ei viitsi seda enam kuulata. 

Igatahes, ebaoluline.

Ärkasin jälle kell 12, läksin jälle jõusaali, jäin jälle bussist maha ja kõndisin pool maad Annelinna jala, jõudsin trenni, tegin sooja ja väsisin ära. Täna oli puhas cardio päev ja isegi seda tegin sitasti, sest mulle ei meeldi eriti cardio ja kõht valutas. Tund aega uimasin ära, rätiku unustasin maha ja jalutasin kolm kilomeetrit koju. Pidin käsi tegema, aga ei teinud.

Edaspidi on graafikujumalad õnnistanud mind võimalusega käia neli päeva järjest tööl, mis on suurepärane, sest terve nädalalõpp on ära planeeritud. Kui ma olen ainult keskpäraselt seest surnud, erinevalt tavapärasest kapitaalselt surnust, siis ma üritan 8. ja 10. õhtul trennis ka käia. 11-12 on vabad päevad, siis jõuan kindlasti käia, sest viimase aasta jooksul olen ma endale kena 15 kilo ekstra raskust hankinud, mida kaasas vedada. 

Jumal tänatud, et ma alles 20ndate alguses olen, sest tõenäoliselt peaks ma augusti lõpuks jõudma sellisesse kaalu, mis mulle vähe paremini sobiks. Samas olen ma hakkanud rohkem raskusi tõstma, nii et eks näha ole kuidas see kõik välja näeb. Väga lihaselist situatsiooni pole ka mõtet aretama hakata, sest energiat selle säilitamiseks kokku kraapida tundub suhteliselt keeruline. Üleni lihapall olla tundub muidugi mõnevõrra ahvatlev, aga ma juba praegu ei viitsi jõusaali minna ja mulle legitiimselt meeldib seal käia. Ei kujuta ettegi, mis siis saaks, kui ma tahaks üritada mingit võimsamat vormi aretama hakata. 

Nojah, mõtlen selle peale hiljem. 


Endiselt ei lugenud postitust läbi, tõenäoliselt jääks see siis avaldamata, sest milleks üldse midagi öelda kui kõik mis välja tuleb on täiesti mõttetu, aga siis tuleb endale meelde tuletada, et selles see point oligi. Mõtteni tagasi jõuda. 


Kommentaarid