21/09/2021

"Don't bend; don't water it down; don't try to make it logical; don't edit your own soul according to the fashion. Rather, follow your most intense obsessions mercilessly."

- Franz Kafka

Ma läksin jälle kooli.

Ma ütleks, et ma ei suuda uskuda, et ma endale jälle seda tegin, aga no ilmselgelt ma tegin seda. Jälle. Peaksin vist tõsiselt kaaluma oma varasemate postituste lugemist, sest ma olen kindel, et kõik mis pärineb eelmise ülikooli ajast on kas metsikult masendav või lihtsalt nii ebaloogiline kui vähegi võimalik on. Aga to be continued, kui ma kunagi viitsin.

Tegelikult pole mul häda midagi. September tiksub muidugi alles oma neljandat nädalat, aga so far so good. Tähendab, täna on maksimaalselt sitt päev - ja see võibolla selgitab ka miks ma jälle siin olen - aga all in all on kõik okei. Maksimaalselt sitt august ja siiani september ka, aga et mitte liiga masendav olla, siis ma võin öelda, et ma vähemalt üritan hoida positiivset meelestatust. 

Koolist ei taha väga midagi rääkida, sest kõik info on niivõrd spetsiifiline ja selle blogi kogu point on pigem tühjusesse karjuda kui reaalselt endast rääkida. Või vähemalt sellest peamisest end tutvustavast osast pigem rääkida ei taha. Põhiliselt küll sellepärast, et ma olen ülimalt igav inimene. Ma võiks mitte olla, aga ma moment ei viitsi sellega tegeleda.

Tahaks küll inimesena areneda, aga elu viskab koguaeg mingeid kaikaid kodarasse ja siis ma istun ja lahendan oma probleeme, et kõik oleks jälle korraks, aga kõik ei ole kunagi korras, koguaeg on mingi sitt, mis kuskilt välja imbub ja endaga tegelemist nõuab.

No ma ei tea, ausalt ka. On mis on. To be postponed until a later date. 


Kommentaarid