23/09/2021

 "I went for years not finishing anything. Because, of course, when you finish something you can be judged."

- Erica Jong

Tsitaat kõnetas ja postitus on täiesti omaette vestlus. 

Tegin väike guugel ja otsisin midagi stiilis things to do before turning 25. Mul on sinna mõned kuud alla aasta - vähk lol, ilmselgelt - aga tekkis soov pinda uurida mis see siis oleks mida ma ära tegema peaks sellises vanuses. 

Buzzfeed - teadupärast väga kvaliteetsete arvamuste poolest tuntud väljaanne - pakub isegi täiesti mõistlikke asju välja. Külasta nostalgilist kohta lapsepõlvest, leia viis kuidas hommikul normaalselt üles saada, õpi vähemalt kolme oma lemmiksööki hästi tegema - juba esimesed kolm on üllatavalt normaalsed. Käi üksi kinos oli minu jaoks natuke üllatav, kas inimesed ei tee seda? Üksi kinos või tegelikult ükskõik kus käia on täiesti teine kogemus kui kellegi teisega minnes. 

6. Decorate your rented flat to make it really feel like home - mu mitte rented flat tunduski nagu kodu enne kui ma otsustasin minna pealinna kooli ja siin ühikas kükitada. Meh, aga ma ei kurda, sellepärast vähemalt mitte.

13. Learn a new skill, like a foreign language, an instrument, or even something like dealing cards - reaalselt hea idee, võtaks plaani, aga mida ma reaalselt tahaks teha ka on see murekoht siin.

14. Watch 100 of the IMDb top 250 movies of all time - mul on 0 püsivust filme vaadata. Ka see on idee, mida kaaluda. 

22. Keep a list of books you want to read and work your way through it - seda ma teen!! Juba enne, aga ma olen siiralt elevil kõigest mis ma kokku olen hankinud endale. Nüüd on ainult see osa kus ma reaalselt neid lugeda ka võiks. 

Hästi palju oli reisimisega seotud, mis on suur ei, sest ma ei taha saada mõrvatud, ma olen tudeng ja Covid. 

Magicpin alustab ka kohe reisist, aga täpsustab, et take a *solo* trip abroad. Taaskord mõrv ja Covid ja see on 2021 ee artikkel.

23. Get A Tattoo - kui ma olin 15 siis ma olin küll kindel, et 18 saan siis kohe lähen kellegi oskusliku juurde midagi tegema. Oleks peaaegu läinud ka, aga plaanid muutuvad jne. Mul on küll ideesid mis ma tahaks ja kuhu, aga põhimõtteliselt ma lihtsalt ei taha maksta selle eest. Kindlasti oleks seda väärt, ma olen palju lollakamaid asju ostnud kalli raha eest, aga nagu ma ei tea. Tasuks kaalumist. Ja nagu kuhu? 

Gentwenty alustab võimsalt asjaga mida ma kunagi teha ei plaani.

1. Run a half marathon - miks see on thing ja miks inimesed seda teevad. Nagu ma saan aru küll, aga ma ei saa aru. 

2. Finish 100 books in a year - see juba oleks midagi.

3. Take more pictures - peaks päriselt, ma vahel tunnen puudust, et mul nii vähe visuaalset materjali kohtadest ja asjadest ja inimestest ja millest kõigest veel on. 

Siis on mingi säästa raha - ei saa, pole - anneta raha - ei saa, pole - ja jälle reisi ja tee trenni. Ma teen trenni. Vahel. 

15. Hit a fitness goal - see on kaheotsaga asi. Ühest küljest olen ma oma kehaga rahu teinud ja kõik on okei, aga teisalt tahaks olla tugevam ja jaksata rohkem teha. Tõsiselt tuleks kaalumisele võtta.

17. Binge watch “Friends” and “Sex and the City.” - mis heteroseksuaalne sitt see veel on. Niiii palju eksisteerib palju paremaid sarju kui need kaks ja need on need mida peaks vaatama. Aga to be fair see on 2014 aasta nimekiri. Samas see pole loogiline, sest mõlemad lõppesid 2004 ja ma pole kindel kas 10 aastat on piisav, et jõuaks mingi nostalgia tekkida? Praegu on vist mõlemad - eriti esimene - järsku mega populaarsed, aga keda kotib ausalt. 

Üldiselt mul oli tunne, et ma pole ühtegi asja oma elus teinud, aga neid nimekirju lugedes oli küll tunne, et pole midagi, mida ma poleks teinud. Seda muidugi ülekantud tähenduses. Pigem tuleks mõelda sellele kuidas saada üle sellest lakkamatust tundest, et ma jään kohe-kohe rongist maha Mõne idee muidugi sain. Samas ma pole kindel kas ma üldse midagi teha tahan. Pigem ei tahagi, selles asi ongi. 

Kommentaarid