jaanuar raamatutes

jaa, mida iganes, sissejuhatus jne. 

ma proovin uut lähenemist. viimasel ajal on lugemine väga tagaplaanile jäänud ja mitte nüüd traditsioonilises tähenduses, nagu võiks arvata, vaid just "päris raamatute" lugemine. igasugune internetiavarustes leiduv kaheldava kirjandusliku väärtusega kraam ahvatleb viimasel ajal kordades rohkem. aga laias laastus ma kahtlustan, et see ei mõju enesearengule mitte kuidagi. lihtsalt sügab seda osa ajust, mis dopamiini toodab, ja võibolla vahel üliharva kohtab mõnda uut sõna inglise keeles, mis varem mu teele pole sattunud. no ja see tuletab meelde, et ma leidsin ühel hetkel antikvariaadist ülisoodsa hinnaga cambridge advanced learner's dictionary, mida ma ka tegelikult tahaks üleni läbi lugeda. nii palju asju mida tahaks teha, aga nii vähe energiat kõigeks selleks. suhteliselt minimaalselt energiat ja teotahet on minuga kaasa sündinud ja ei - ma ei viitsi selle parandamisega tegeleda. 

igatahes, raamatud. mul on goodreads'i konto, mida ma ka lakkamatult hülgan. praegune missioon on enne detsembri lõppu 19 raamatut läbi lugeda*. siinkohal ei suuda mainimata jätta, et vanal heal ajal, kui ma polnud selline suvaline inimene nagu praegu, suutsin ma ühes päevas lugeda 5-6 raamatut vabalt. muidugi siin loeb pikkus ka, aga enamik neist olid kuskil sinna 300 lk kanti. ja ma loen kiiresti. ma lihtsalt ei viitsi enam, aga no võiks. 

mis mu point oli kipub koguaeg meelest minema. tuhat mõtet korraga käib peast läbi. põhimõtteliselt, ma üritan oma 19 raamatut veel enne aasta lõppu läbi lugeda - ilmselt saab kenasti tehtud ka - aga selleks, et aega raisata muude asjade peale, mõtlesin, et võiks jaanuariks ka paar tükki valida, et järgmine aasta rohkem neid aasta peale laiali jagada. ma otsustasin piirduda kahega. loomulikult on rohkem alati lubatud ja pigem soositud, aga ma tõsiselt kahtlen, et mõni tulev kuu mul üldse aega on midagi teha. ma juba korra olen ülikoolis käinud, aga see vahe kõrghariduse ja rakendusliku kõrghariduse vahel hakkab vaikselt juba endast märku andma. õppima peab kuidagi jube palju. 

aga see selleks. raamatud. teate, ma tõsiselt mõtlen, et mul on adhd vahel, aga taaskord, ma ei viitsi ka  sellele mõelda. raamatud. ma pole veel 100% kindel, mis ma nüüd detsembris jõuan ära lugeda, aga paar ideed on. ma valisin praegu välja the miseducation of cameron post ja kafka on the shore. ma mõtlesin, et oleks mõistlik valida erineva tujuga raamatud ja üks neist võiks olla mingi klassikaline kirjandusteos, aga noh jah, ju siis mitte. need kaks olid mu listist praegu need mis kõige rohkem silma torkasid ja ju see on oluline ehk kuidagi mingil määral. tuju peaks ka mõlemal olema suht masendav, nii et vaatame, mis sellest asjast saab. 

või noh, eks jaanuari lõpus näeb. seda heal juhul, mu järjepidevus pole olnud just viimasel ajal kiita. vanasti olin ma tohutult entusiastlik blogija, aga ju see on oma tähenduslikkuse minetanud. 


*okei minu jaoks on hetkel 16. detsember, aga mu aju ei lase sellise pealkirjaga postitust detsembris postitatada nagu ma tean, et see on see sama, aga see pole see sama.

Kommentaarid